środa, 27 czerwca 2012

Walk, walk fashion baby

Podczas dzisiejszego 'polowania' zauroczyłam się stylem chłopaków jeżdżących na desce, odkryłam, że najwięcej dobrze ubranych facetów można spotkać w okolicach centrum OFF Piotrkowska i dostrzegłam, że na ulicach jest bardzo dużo naprawdę dobrze ubranych dzieciaków, co niezmiernie mnie cieszy, gdyż może za parę lat przestanę narzekać na brak stylu współczesnych mężczyzn. Wybierając te zdjęcia starałam się pokazać jak bardzo zróżnicowany jest styl łodzian. Mam nadzieję, że mi się udało.












a na sam koniec bardzo stylowa czapeczka pewnego pana:)

2 komentarze:

  1. kocham tę czapkę, pana z psem i chłopaka w kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Can you tell us more about this? I'd care to find out more details.
    My site > i need to lose weight

    OdpowiedzUsuń